Fachowe wspomaganie Twojego planu marketingowego – pomoc hostess w promowaniu nowości

/Fachowe wspomaganie Twojego planu marketingowego – pomoc hostess w promowaniu nowości

Wprowadzenie na rynek nowego produktu wiąże się z potrzebą dotarcia do potencjalnych odbiorców poprzez zachęcające formy promocji. Rola hostess w działaniach bezpośrednich wybiega znacznie poza obecność przy firmowy stoisku w hipermarkecie. Jest to szereg działań związanych z prezentowaniem produktu, informowaniem osób zainteresowanych oraz aktywne zachęcanie klientów sklepu do degustacji w przypadku promowania produktów spożywczych lub do zapoznania się z mechanizmem działania, gdy w centrum uwagi znajduje się nowe urządzenie elektroniczne.

Wprowadź swój produkt na rynek w towarzystwie profesjonalnych hostess

Bogaty asortyment sklepów stacjonarnych i internetowych sprawia, że potrzebne są nieprzeciętne działania, aby z danym produktem zaistnieć w świadomości odbiorców i zachęcić ich do spróbowania nowości. Im skuteczniejsze działania promocyjne podejmiesz, tym większą masz szansę na zbudowanie marki oraz znaczne zwiększenie sprzedaży w późniejszych fazach sprzedaży. Wybierając profesjonalną agencję hostess możesz z powodzeniem wesprzeć początkowe i kolejne etapy działań marketingowych.

Podstawowe elementy, wpływające na docieranie do nowych odbiorców to połączenie odpowiednich walorów danego produktu, atrakcyjnej ceny, sprzedaży w miejscach cieszących się dużą ruchem klientów oraz akcjami promocyjnymi na miarę czasów. W kwestii promocji właśnie hostessom możesz powierzyć poszczególne aktywności:

  • informowanie o produkcie – przedstawianie zalet, udzielanie szczegółowych informacji, prezentacja działania w przypadku urządzeń i sprzętów; odpowiednio przekazana wiedza zachęca potencjalnych nabywców,
  • degustacje – bez względu na to, czy nowym produktem jest jogurt, deser, czy świeży sok owocowy, najbardziej zachęcającą metodą docierania do odbiorców będzie możliwość spróbowania produktu i możliwość zakupu prosto ze sklepowej półki,
  • sampling – wszelkiego rodzaju próbki, czyli preparaty do jednorazowego użytku, sprawdzają się między innymi w przypadku kosmetyków; hostessy wręczają próbki osobom zainteresowanym, zachęcając do zakupu pełnowymiarowego produktu,
  • prowadzenie konkursów i loterii – jest to również jedna ze skutecznych form promowania, a wymierne korzyści dla osób uczestniczących w tych konkursach pomagają budować pozytywny odbiór Twojej marki,
  • konsultacje – odpowiednio przeszkolone hostessy będą prowadzić również stoisko z udzielaniem porad dotyczących na przykład: wpływu produktów spożywczych na zdrowie i samopoczucie, wpływu preparatów kosmetycznych na poprawę wyglądu cery.

Twój plan działania może zatem zyskać efektowną oprawę profesjonalistek, które poza przykuwającą uwagę urodą, mają również pozytywne nastawienie oraz umiejętność aktywnego, skutecznego wspomagania starań o zdobywanie potencjalnych odbiorców Twojego produktu.

Odwiedź również https://diam.pl/nasze-twarze/

Hostessa z agencji warszawskiej przed pracą

Hostessy i promocje, czyli skuteczny duet do zadań specjalnych

Bez względu na to, czy planujesz wyjście na rynek w branży o dużej konkurencyjności, czy może przeciwnie – Twoja grupa docelowa to nisza, którą z powodzeniem można zapełnić przy odpowiedniej strategii, hostessom warto powierzyć wszystkie przedstawione powyżej działania, połączone ze sobą w ramach jednej lub kilku akcji promocyjnych albo jako zupełnie odrębne zadania.

Rola agencji hostess, z którą nawiążesz współpracę będzie wszechstronna i dopasowana do Twoich oczekiwań. Hostessy stanowią tutaj niewątpliwy filar, natomiast dodatkowo możesz zlecić przygotowanie odpowiednich standów i materiałów reklamowych, a po zakończeniu promocji otrzymać raport z całości przeprowadzonej akcji marketingowej. Jest to bezsporny atut, a przy okazji standard w solidnych agencjach.

Twoja marka bardziej rozpoznawalna dzięki hostessom? Tak, to realne zamierzenie

Odpowiednim zaplanowaniem działań oraz ich realizowaniem i koordynacją rozpoczynać się powinny wszelkie strategie dotyczące wprowadzania na rynek nowych produktów. Realizacja kwestii związanych z promocją to domena agencji hostess. Takie usługi są inwestycją, którą warto dopisać do punktów planu, aby zwiększyć szanse na wyróżnienie się w dowolnej branży.

2017-10-17T10:47:58+00:00